Ad-dicted to Education! naziv je novog projekta koji će se provoditi u Osnovnoj školi Zmijavci od rujna 2019. do kolovoza 2021.

Cilj projekta je naučiti interpretirati reklamu i njene dijelove, razvijati kritičko mišljenje, poticati toleranciju i otvorenost prema različitosti, oblikovati svijest o odgovornoj potrošnji te graditi svijest o europskoj kulturnoj baštini.

Pet je zemalja partnera: Španjolska (koordinator), Hrvatska, Italija, Grčka, Poljska i Rumunjska. Troškovi projekta (24.135,00 eura) bit će podmireni iz EU fondova.

U OŠ Zmijavci projektni tim čine Ivana Rako Vuksan (koordinatorica), Alma Šuto, Matea Znaor, Vesna Vuleta, Andrijana Bagarić, Nediljka Gudelj, Tomislava Repušić, Dražena Livajić, Kristina Jakić, Nikola Vučemilović, Ante Karin i Josip Jonjić.

Sudjeluju učenici od 5. do 8. razreda koji će kroz brojne projektne aktivnosti promatrati reklame, njihov utjecaj na javnost te će i sami stvoriti reklamu.

Sudjelovat će i u aktivnostima upoznavanja, izrade loga, prezentiranja svoje baštine te aktivnostima evaluacije projekta.

Uz online zadatke učenici će imati priliku putovati u tri zemlje: Grčku, Italiju i Španjolsku te u svoju školu i svoj dom primiti učenika iz neke od zemalja partnera.

Učitelji će, uz putovanja s djecom, posjetiti škole u Poljskoj i Rumunjskoj te tako upoznati drugačije obrazovne sustave i metode i načine poučavanja.